طراحی کاراکتر ، طراحی شخصیت و کاراکتر

طراحی کاراکتر و شخصیت شبکه چاپ با راه اندازی مجموعه ای جوان آماده ارائه خدمات طراحی کاراکتر به مشتریان می باشد . هدف ما این است که برای ایجاد روابط پایدار و معنی دار بین نام تجاری مشتریان و مخاطبان خود از طریق تفکر هوشمند و طراحی متفکرانه . هدف ما این کار را با ساختن داستانهایی که مردم آن را در زندگی خود لمس کنند و جرقه تغییر در رفتار روزمره خود بواسطه کاراکتر خلاقانه بوجود آورند.

طراحی کاراکتر

شخصیت برند یعنی آفرینش برند در قالب نفر یا یک شخصیت ساختگی که بیانگر حداقل جنبه ای که از آن برند باشد، مثل خصوصیات شخصیت بصری برند.مانند شعار ،شعر، موسیقی و جنبه های دیگر تبلیغاتی، تاثیرات مستقیم و غیر مستقیمی در تاثیر گذاری و دوام محصول می گذارد.

طراحی کاراکتر
طراحی کاراکتر تبلیغاتی
طراحی کاراکتر کارتونی
طراحی شخصیت

قیمت طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

طراحی کاراکتر و لوگو

طراحی کاراکتر کارتونی

طراحی 1/200/000 تومان

  • طراحی کاراکتر
  • ارسال 3 طرح خلاقانه
  • تعیین رنگ سازمانی
  • اصلاحات : کسب رضایت
  • فرمت : وکتور و در فرمت درخواستی
  • تحویل : 6 روز

طراحی 1/700/000 تومان

  • طراحی کاراکتر و لوگو
  • ارسال 3 طرح خلاقانه
  • تعیین رنگ سازمانی
  • اصلاحات : کسب رضایت
  • فرمت : وکتور و در فرمت درخواستی
  • تحویل : 12 روز

طراحی 1/500/000 تومان

  • طراحی کاراکتر
  • ارسال 3 طرح خلاقانه
  • تعیین رنگ سازمانی
  • اصلاحات : کسب رضایت
  • فرمت : وکتور و در فرمت درخواستی
  • تحویل : 6 روز

اصول طراحی کاراکتر

طراحی کاراکتر

دارای یک شخصیت مناسب

شخصیت یک شرکت باید با توجه به مخاطبان شرکت ساخته شود.یعنی باید علاوه بر اینکه با سن،جنس،روحیات و ... مخاطبان سازگاری داشته باشد ، باید خودش نیز دارای صفاتی تعریف شده باشد.این شخصیت میتواند خودش دارای سن،جنس،پس زمینه شخصی، کار و احساسات باشد و از طرف دیگر می تواند حتی علاقه مصرف کننده یا خریدار محصول را داشته باشد.

طراحی کاراکتر تبلیغاتی

دارای رنگ و طرح های به خصوص برند باشد

دادن شخصیت های متنوع به یک کاراکتر کار ساده ای است. برند ها نیازمند این هستند که شخصیت ها و احساسات متنوعی ارائه دهند ، و این کار با ارائه یک کاراکتر برای برند راحت تر است.

طراحی کاراکتر و شخصیت

استفاده مناسب برای اجتماعی شدن

کاراکترهای شرکت ها و محصولات می توانند در انواع تبلیغات مانند بیلبورد، بروشور، تبلیغات ویدئویی، اینترنتی و ... ظاهر شوند بنابراین باید قابلیت اجرا در هر نوع ابزار تبلیغاتی . خود محصول را دارا باشد .

طراحی کاراکتر کارتونی

جذاب و هیجان انگیز باشد

کاراکتر باید به گونه ای باشد که مشتریان را به استفاده و خرید تشویق کند.استفاده از شخصیت جالب،رنگهای مناسب و حرکات جالب شخصیت با در نظر گرفتن مخاطبان در نهایت باید باعث جذب مشتری شود.

کاراکتر و شخصیت تبلیغاتی

توسط طراح طراحی شده باشد

طراحان علاوه بر اینکه اصول طراحی و استفاده صحیح از رنگ را در کار رعایت می کنند بلکه با مطالعه روی برند و مخاطبان آن می توانند طرح به یاد ماندنی تری را با استفاده از طرح ها و رنگهای شرکت ارائه کنند.